Beureukaih:Schleswig-Holstein FL.svg

Konten halaman tidak didukung dalam bahasa lain.
Nibak Wikipedia

Beureukaih aseuli(Beureukah SVG, nominal 967 x 774 piksel, rayek beureukah: 401 KB)

Beureukah nyoe asaijih nibak Wikimedia Commons ngon kadang geungui lé proyèk-proyèk laén. Keutrangan bak on keutranganjih geupeuleumah di yup nyoe.

Ehtisa

Hareutoë
English: Locator map of city of Flensburg in Schleswig-Holstein, Germany.
Uroë buleuën
Asai
 
W3C-unspecified Gambar vektor ini dibuat menggunakan Adobe Illustrator.

Buet droe, based on

Ureuëng peugöt Hagar66 based on work of TUBS Gallery

Jeunèh lisensi

TUBS, pemilik hak cipta dari karya ini, dengan ini menerbitkan berkas ini di bawah ketentuan berikut:
GNU head Geubri idin keu seumalén, seumipreuek ngön/atawa meuubah dokumen nyoe ngön syarat GNU Free Documentation License, Versi 1.2 atawa nyang leubèh barô geupeuteubiet lé Free Software Foundation; ngön hana Bagian Invarian, hana Tèks Ôn-Keue, ngön hana Tèks Ôn-Likôt. Saboh seunalén nibak lisènsi nyoe geupeutamong lam bagian ngön nan GNU Free Documentation License.
w:id:Creative Commons
atribusi
Berkas ini dilisensikan di bawah lisensi Creative Commons Atribusi 3.0 Tanpa Adaptasi, 2.5 Generik, 2.0 Generik dan 1.0 Generik.
Atribusi: TUBS
Droeneuh geubri idin keu:
  • ngui sajan – seumalén, seumipreuek ngön pumeuét buet
  • peugöt ulang – ngui keulayi gamba
Meunurôt syarat di yup nyoe:
  • atribusi – Droeneuh peureulèe neutuléh asai karya nyoe lagèe nyang geupeuteuntèe lé ureueng tuléh atawa ureueng po hak (tapi kön ngön meukeusud keuneuk promosi karya ureueng nyan).
w:id:Creative Commons
atribusi weuëk saban
Berkas ini dilisensikan dengan lisensi Creative Commons Atribusi-BerbagiSerupa 3.0 Tanpa Adaptasi, 2.5 Generik, 2.0 Generik, dan 1.0 Generik.
Atribusi: TUBS
Droeneuh geubri idin keu:
  • ngui sajan – seumalén, seumipreuek ngön pumeuét buet
  • peugöt ulang – ngui keulayi gamba
Meunurôt syarat di yup nyoe:
  • atribusi – Droeneuh peureulèe neutuléh asai karya nyoe lagèe nyang geupeuteuntèe lé ureueng tuléh atawa ureueng po hak (tapi kön ngön meukeusud keuneuk promosi karya ureueng nyan).
  • weuëk saban – Apabila Anda menggubah, mengubah, atau membuat turunan dari materi ini, Anda harus menyebarluaskan kontribusi Anda di bawah lisensi yang sama seperti lisensi pada materi asli.
Droëneuh jeuët neupiléh lisènsi peuniléh Droëneuh.
TUBS, pemilik hak cipta dari karya ini, dengan ini menerbitkan berkas ini di bawah ketentuan berikut:
Creative Commons CC-Zero Berkas ini dilepaskan di bawah CC0 1.0 Dedikasi Domain Publik Universal Creative Commons.
Orang yang mengaitkan suatu karya dengan dokumen ini telah mendedikasikan karyanya sebagai domain publik dengan mengabaikan semua hak ciptanya di seluruh dunia menurut hukum hak cipta, termasuk semua hak yang terkait dan berhubungan, sejauh yang diakui hukum. Anda dapat menyalin, menyebarkan, dan mempertunjukkan karya, bahkan untuk tujuan komersial, tanpa meminta izin.

Public domain Saya, pemegang hak cipta karya ini, merilis karya ini ke domain umum. Lisensi ini berlaku di seluruh dunia.
Di sejumlah negara, tindakan ini tidak memungkinkan secara sah; bila seperti itu:
Saya memberikan siapa pun hak untuk menggunakan karya ini untuk tujuan apa pun, tanpa persyaratan apa pun, kecuali yang ditetapkan oleh hukum.
Licence Art Libre Non hak cipta: Karya seni ini bebas; Anda dapat mendistribusikan dan/atau memodifikasi dokumen ini di bawah syarat-syarat Lisensi Seni Bebas. Anda akan menemukan salinan lisensi ini di situs Persyaratan Non Hak Cipta sebagaimana pada situs-situs lain.
© Pemegang hak cipta berkas ini, TUBS, mengizinkan orang lain untuk menggunakannya untuk tujuan apa pun, dengan syarat pemegang hak cipta disebutkan. Distribusi ulang, karya turunan, penggunaan komersial, dan penggunaan lain diizinkan.

Droëneuh jeuët neupiléh lisènsi peuniléh Droëneuh.
Saya sangat berterima kasih apabila Anda mencantumkan Wikimedia Commons sebagai sumber jika Anda menggunakan berkas ini di luar situs Wikipedia atau Commons. Jika Anda ingin menggunakan berkas ini di dalam terbitan seperti buku, koran, blog, situs web, dll. mohon sunting halaman ini dan masukkan kode:
{{published|author= |date= |url= |title= |org= }}
beserta isian yang sesuai dengan berkas. (Contoh). Persyaratan lisensi yang disebutkan di atas tetap berlaku.

বাংলা  Deutsch  Deutsch (Sie-Form)  Ελληνικά  English  español  français  Ἀρχαία ἑλληνικὴ  Bahasa Indonesia  日本語  македонски  Nederlands  português  русский  Türkçe  简体中文  繁體中文  +/−

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan Indonesia

sejak Indonesia

27 Buleuen Tujôh 2009

Riwayat beureukaih

Neuteugon bak uroe buleuen/watèe keu neu-eu beureukaih nyoe ‘oh watèe nyan.

Uroe buleuen/WatèeBeuntuk ubeutDimènsiUreueng nguiBeunalaih
jinoë hat28 Buleuen Tujôh 2009 02.55Beuntuk ubeut keu seunalén tiëp 28 Buleuen Tujôh 2009 02.55967 × 774 (401 KB)Hagar66=={{int:filedesc}}== {{Information |Description= {{de|Lage von Flensburg in Schleswig-Holstein, Deutschland}} {{en|Locator map of city of Flensburg in [[:en:Schleswig-Holstein|Schleswig-Hols

laman di yup nyoe mupawôt u beureukaih nyoe:

Neungui beureukaih global

Wiki laén di yup nyoe geungui beureukaih nyoe: